<b>Sziasztok!</b><div><b>Mint gondolom észrevettétek, tegnap délután óta elérhetetlen a Linux Empire.</b></div><div><b>Mindenféle magyarázkodás nélkül, beillesztem a szolgáltatónk közleményét.</b></div><div><b>Csak annyit tennék hozzá, hogy ez a mai Magyar szomorú valóság...</b></div>
<div><br></div><div>"<br clear="all"><div><span style="color:rgb(51,51,51);font-family:'lucida grande',tahoma,verdana,arial,sans-serif;font-size:13px;line-height:18px;text-align:left;background-color:rgb(255,255,255)">Szervereink a Magyar Telekom - T-Systems Dataplex géptermében vannak elhelyezve egy köztes hálózati szolgáltatón keresztül. Mint az operátortól és egy ügyfélmenedzsertől megtudtuk, a köztes hálózati szolgáltatónknak díjtartozása van, és korlátozták a hálózati elérését.</span><br style="color:rgb(51,51,51);font-family:'lucida grande',tahoma,verdana,arial,sans-serif;font-size:13px;line-height:18px;text-align:left;background-color:rgb(255,255,255)">
<span style="color:rgb(51,51,51);font-family:'lucida grande',tahoma,verdana,arial,sans-serif;font-size:13px;line-height:18px;text-align:left;background-color:rgb(255,255,255)">Minden kapcsolatunkat megmozgatva próbálunk mihamarabb megoldást találni erre a problémára, ami cégünktől független, de Ügyfeleink</span><span class="text_exposed_show" style="display:inline;color:rgb(51,51,51);font-family:'lucida grande',tahoma,verdana,arial,sans-serif;font-size:13px;line-height:18px;text-align:left;background-color:rgb(255,255,255)">et súlyosan érinti.<br>
T-Systems-től már kaptunk draft ajánlatot, egy részletesebb írásos ajánlatra is várunk. Várhatóan szolgáltatót váltunk, és közvetlenül szerződünk majd a T-Systems-szel, mert Ügyfeleink minőségi kiszolgálása az elsődleges szempont cégünk számára.<br>
<br>Cégünknek semmilyen tartozása, vagy egyéb kintlevősége nincs, minden számlát fizetési határidőn belül teljesítünk.<br>Elnézést kérünk minden kedves Ügyfelünktől, és természetesen az okozott kellemetlenségért valamilyen kárpótlást fogunk felajánlani. A továbbiakban is minden elérhető csatornánkon értesítjük Ügyfeleinket a fejleményekről, és telefonon is állunk rendelkezésükre."</span></div>
<div><span class="text_exposed_show" style="display:inline;color:rgb(51,51,51);font-family:'lucida grande',tahoma,verdana,arial,sans-serif;font-size:13px;line-height:18px;text-align:left;background-color:rgb(255,255,255)"><br>
</span></div><div><span class="text_exposed_show" style="display:inline;color:rgb(51,51,51);font-family:'lucida grande',tahoma,verdana,arial,sans-serif;font-size:13px;line-height:18px;text-align:left;background-color:rgb(255,255,255)"><b>A pillanatnyi helyzetképről pedig itt a tájékoztatás:</b></span></div>
<div><span class="text_exposed_show" style="display:inline;color:rgb(51,51,51);font-family:'lucida grande',tahoma,verdana,arial,sans-serif;font-size:13px;line-height:18px;text-align:left;background-color:rgb(255,255,255)"><br>
</span></div><div><span class="text_exposed_show" style="display:inline;color:rgb(51,51,51);font-family:'lucida grande',tahoma,verdana,arial,sans-serif;font-size:13px;line-height:18px;text-align:left;background-color:rgb(255,255,255)">"</span><span style="background-color:rgb(255,255,255);color:rgb(51,51,51);font-family:'lucida grande',tahoma,verdana,arial,sans-serif;font-size:13px;line-height:18px;text-align:left">Tisztelt Ügyfeleink!</span></div>
<br style="color:rgb(51,51,51);font-family:'lucida grande',tahoma,verdana,arial,sans-serif;font-size:13px;line-height:18px;text-align:left;background-color:rgb(255,255,255)"><span style="color:rgb(51,51,51);font-family:'lucida grande',tahoma,verdana,arial,sans-serif;font-size:13px;line-height:18px;text-align:left;background-color:rgb(255,255,255)">A jelzett tájékoztatás kicsit csúszott, mert a Dataplex-ben előre nem várt megoldást sikerült találnunk egy korrekt és rendes szolgáltató kollégáinak személyében. Jelenlegi munkálatok ott tartanak, hogy a gépeink hálózatról (ha nem is mind, de perceken belül mindegyik) elérhető lesz, ugyan másik IP címekről.</span><br style="color:rgb(51,51,51);font-family:'lucida grande',tahoma,verdana,arial,sans-serif;font-size:13px;line-height:18px;text-align:left;background-color:rgb(255,255,255)">
<span style="color:rgb(51,51,51);font-family:'lucida grande',tahoma,verdana,arial,sans-serif;font-size:13px;line-height:18px;text-align:left;background-color:rgb(255,255,255)">Ennek hátránya, hogy DNS frissítést, és a konfigurációs állományok m</span><span class="text_exposed_show" style="display:inline;color:rgb(51,51,51);font-family:'lucida grande',tahoma,verdana,arial,sans-serif;font-size:13px;line-height:18px;text-align:left;background-color:rgb(255,255,255)">ódosítására van szükség. A konfigurációs állományaink szkripttel történő átállítása már folyamatban van, a nehezebb dió a névkiszolgálóink IP címeinek érvényesítése, ami a HUREG/ISZT ügyeletének elérésével egy időben történik meg.<br>
Ideális esetben a szolgáltatások amint a szükséges névkiszolgálóink új IP címeit átveszi és azt hirdeti az ISZT, onnantól folyamatosan fognak visszajönni a domainek elérhetőségei.<br><br>Elnézését kérünk a kellemetlenségért, amint korábbi posztokban írtuk, akinek az üggyel kapcsolatosan kártérítési igénye van, kérjük jelezze ezt felénk e-mailben május 1 után, és az összesítés után elindítjuk a jogi procedúrát.<br>
<br>Aki a domainjét IP címre irányította rá, kérem a korábbi DNS beállításait mielőbb módosítsa az alábbi szerint:<br>81.94.178.66 - > 80.249.161.132<br>94.125.250.36 - > 80.249.161.139<br><br>Akinek egyedi beállítása volt, vagy elfelejtettük jelezni neki fáradságunk miatt, kérjük telefonon érdeklődjön a 70/297-4811 -es számon.<br>
<br>Köszönjük megértésüket, és azon dolgozunk, hogy mihamarabb működjenek a szolgáltatások."</span> </div><div><br>Szabadság, Tenger, Pálmafák, Szex, Linux..... :)<br>
</div>