[Vms.sig-hu] Folks please - Participate in the 2004 Worldwide Survey
of HP Customers - free to forward (fwd)
Fodor Zsuzsa
fodor31 at freemail.hu
2004. Feb. 5., Cs, 18:41:18 CET
Kedves Kollégák!
Ehhez a levélhez hozzáteszem a saját szövegemet is, mert nagyon
fontosnak tartom, hogy minél többen vegyenek részt egy olyan
felmérésben, ahol véleményt mondhatunk a HP eszközökről.
A HP felhasználók szervezete, az Interex – amely már magában foglalja
a korábbi DECUS és Compaq felhasználói csoportokat is – világméretű,
a HP-tól független, on-line közvéleménykutatást rendez 2004. 02. 03. –
2004. 04. 15. között. A felmérés célja a vélemények, javaslatok
összegyűjtése. A HP nagy figyelmet fordít a kapott információra: a
felhasználók és a cég közötti viszonyra, a felhasználók
elégedettségére és a különböző termékek és szolgáltatások iránti
érdeklődésükre. Ugyanakkor a kérdőívet kitöltők száma, megoszlása
megmutatja az Interex erejét, a szervezet munkáját támogatók súlyát
is.
Fodor Zsuzsa
---------- Továbbított levél ----------
Dátum: Thu, 5 Feb 2004 12:01:24 -0500
Feladó: Skonetski, Susan <susan.skonetski at hp.com>
Címzett: Skonetski, Susan <susan.skonetski at hp.com>
Tárgy: Folks please - Participate in the 2004 Worldwide Survey of HP
Customers - free to forward
Dear Folks,
I hope that you will take the time to offer your opinions. I have
spoken to the Advocacy group and they do provide the feedback into
HP.
Internal folks can you please make sure that your customers are aware
of
this. Call Center folks this would be useful to your customers as well.
Warm Regards,
Sue
-----Original Message-----
From: advocacy at hpuseradvocacy.org
[mailto:advocacy at hpuseradvocacy.org]
Sent: Thursday, February 05, 2004 11:50 AM
To: Skonetski, Susan
Subject: Participate in the 2004 Worldwide Survey of HP Customers
We invite you to participate in The 2004 Worldwide Survey of HP
Customers, now available at www.hpcustomersurvey.org.
All participants will be entered into a drawing for a $1,000 cash grand
prize and other valuable prizes.
The Survey identifies the most pressing business relationship, product
and service issues you face as an HP customer and enables the user
groups to advocate on your behalf with a united, influential voice to
HP.
The collective voices of nearly 4,000 participants prove each year to be
a powerful source of change!
No matter what size company you represent or which HP platform you
run,
we are interested in your perspectives on the relationship you've built
with HP. What could be improved? What's been done right? Any
complaints?
Visit www.hpcustomersurvey.org now!
The Survey takes just 15 minutes to complete and will enable the User
Groups to advocate on your behalf all year long!
NEW THIS YEAR! For a direct connection to HP, your comments about HP
will be routed to appropriate divisions inside HP for direct
interactions.
*********************************************************
***************
***************************************
To unsubscribe to future mailings please reply to this message with
unsubscribe in the subject (please allow 10 days for removal).
HP User Group Online Advocacy * 401 North Michigan Avenue *
Chicago, IL
60611 <p> 312.644.6610 * <f>312.673.6688 * <w>
www.hpuseradvocacy.org *
<e> admin at hpuseradvocacy.com
AOL KW: HP Advocacy
További információk a(z) VMS.SIG-hu levelezőlistáról