[9rajong] a levlista népszerűsítése + apróságok

Harka Gyozo carlos at gamma.ttk.pte.hu
2009. Aug. 4., K, 14:10:44 CEST

> - Ha válaszoltok erre a szálra, kérlek ellenőrizzétek, hogy a
> címzett tényleg a levelezőlista legyen. Elképzelhető, hogy a Yahoo
> miatt a feliratkozáskor használt e-mail címem kerül oda (köszönet
> nsz-nek hogy észrevette). Ha ez gond, feliratkozok egy másik e-mail címmel.

A levlista beállítása volt hogy alapesetben a beküldőnek menjen a válasz.
Tegnap átállítottam, a dolognak semmi köze a Yet Another Hierarchical
Officious Oracle-höz.

Jut eszembe: egy levél max. 1 mega lehet, és listatagság nélkül nem lehet írni
a listára ( ez utóbbi a spamek elkerülésére szolgál )

Technikai kérdésekben privátban is állok mindenki rendelkezésére.

HARKA Győző