[9rajong] USB-s meghajtó csatlakoztatása nem megy

Bela Valek bvalek2 at yahoo.com
2009. Aug. 5., Sze, 17:39:27 CEST

Sziasztok,

Van valakinek tapasztalata USB-vel Plan 9-en? Otthoni gépemen az USB-s egér működik, de ha bedugom a (FAT32-re formázott) hordozható vinyót, ezt írja ki: /boot/usbd: /dev/usb/ep5.0: port 8: opendev: can't open endpoint /dev/usb/ep7.0: '/dev/usb' file does not exist

Többszöri próbálkozásra ugyanez az üzenet, csak a ep-számot meg a portot variálja. Az usb/disk ezt írja ki: usb/disk: /dev/usb: no devs

A 'usbfat:' is hibaüzenetet ír ki: mount: can't open /srv/usb: '/srv/usb' file does not exist
cannot mount /srv/usb

A neten csak ezt találtam, ebből azt szűrtem le, hogy fel kellett volna ismernie, és az usb/disk-nek mennie kellett volna:

http://fixunix.com/plan9/378725-9fans-mount-usb-ext2-hd.html

Üdv: Béla