[9rajong] USB- s meghajtó csatlakoztatása nem megy

Bela Valek bvalek2 at yahoo.com
2009. Aug. 7., P, 08:41:30 CEST

A telepítésemen nincs usbdisk manlap. Viszont ha rákeresek az 'usbdisk' kifejezésre a lookman-nal, akkor kiadja találatnak, tehát az indexben benne van (csak nincs meg a fájl).

Továbbá az usb/disk parancsnak nálam nincsen -f illetve -l kapcsolója. A telepítésem a június 4.-én letöltött ISO-ból készült.

Nálam az usb/usbd ugyanazt teszi, amit a /boot/usbd: minden eszközre kiírja, hogy foglalt.

Légyszíves, akinek van Plan 9 telepítése a közelben, megnézitek hogy
1. van-e usbdisk manlapotok?
2. van-e -f és -l kapcsolója az usb/disk parancsnak? (nem a manlapján, hanem a valóságban)

Köszi!

Béla