[9rajong] USB- s meghajtó csatlakoztatása nem megy

Bela Valek bvalek2 at yahoo.com
2009. Aug. 10., H, 17:42:27 CEST

Sziasztok,

Olyan információim vannak, hogy az 'usbdisk' manlap már elavult. Helyette az 'usb' tartalmazza a legfontosabb információkat. Az 'usb/disk' paraméterek amiket hiányoltam már nincsenek meg. Úgy tűnik, hogy fejlesztettek az USB támogatáson, és sokminden automatikusabb lett... már amennyiben működik. Az én gépem USB-jéhez valószínűleg hiányos a hardvertámogatás. Majd ha szabadságra megyek, lesz időm belenézni a forráskódba, nem lehet ez akkora ördöngősség...

Üdv: Béla