[9rajong] USB: se probléma, se megoldás...

Bela Valek bvalek2 at yahoo.com
2009. Aug. 17., H, 12:25:16 CEST

Sziasztok,

Megpróbáltam egy aug. 15.-i CD-vel Live CD módban az USB-t a régi gépemen, és működik. Amikor rádugtam az usb-s meghajtót a portra, annyit írt ki, hogy:
usb/disk...

Aztán csak ennyit csináltam:
term% usbfat:
/n/sdU7.0

A parancs kimenete jelezte, hogy hová csatlakoztatta a FAT fájlrendszerre formázott vinyót. Simán ír-olvas fájlokat rajta. A lecsatolás sem nehéz:
term% unmount /n/sdU7.0

Ez természetesen bekerül a felhasználói leírásba amin dolgozom. Ami aggaszt, hogy miért lett 'grep: exec header invalid' hibám két külön telepítésen.

Olyat már láttam, hogy ha nem ütöttem enter-t az utolsó sor után egy indítási szkriptben, akkor hibaüzenetek jöttek. Ez hogyan befolyásolhat más szkripteket?

Üdv: Béla