[9rajong] csizma de hogyan

Harka Gyozo carlos at gamma.ttk.pte.hu
2009. Sze. 18., P, 02:19:17 CEST

Állítólag grubbal szépen lehet plan9-et is betölteni. Csakhogy nem szeretem a
grub-ot.
A smart bootmanager állítólag nagyon jó, de a fórumán több válasznélküli
panaszt is találtam hogy letörölte az ntfs partícióját az illetőknek. Mindent
szeretek ami a windowst leszedi a gépről, de nem tudom nem bántaná-e az ext4
fájlrendszereim.

Amivel igazán jó viszonyban vagyok az a lilo és a silo, de ezek nem olyan
észkombájnok. A plan9 telepítésekor a boot floppyt, vagy az mbr-t lehet
választani, ami eleve azt jelenti hogy ha nem akarok floppyzni akkor a meglévő
boot loaderemtől elbúcsúzhatok. Nem tudja valaki hogy nem lehet-e rábeszélni a
plan9-et hogy partíció elejére is tudja tenni a boot blockját ne csak az mbr-be?
Ha ez megoldható lenne, indíthatnám akár a lilóval, illetve ha ez bekerülhetne
az installba mint opció, akkor nem feltétlenül írná felül az eredeti boot
loadert, ami kényelmetlen, és olyan windows-szerű viselkedés...

HARKA Győző
--
Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar (http://www.ttk.pte.hu)