[LinuxEmpire] ( nincs tárgy )

Harka Gyozo carlos at gamma.ttk.pte.hu
2009. Jan. 25., V, 03:14:14 CET

On Sat, 24 Jan 2009 21:06:48 +0100, G. J. Hazai wrote

> Hát... ennél azért több információ kellene. Pl. lspci, ifconfig kimenete...

Ha a hálózati kártyát látja a géped, meg IP-t egyebeket is beállítottál, azt
is jó lenne tudni milyen netet szeretnél használni a gépeden. Egy router
mögött vagy? 3G-zel? Adsl-ezel? Esetleg vezetéknélküli a net?

Sajnos ezek közül mindet máshogy kell kezelni, előfordulhat hogy csak ez a gond.
Jó lenne ha tudnál írni valamit a gépről, laptop vagy asztali gép, esetleg
milyen típus, stb.

Biztos ijesztő hogy letámadunk mindenféle kérdésekkel, meg talán az is hogy
elsőre nem indul rajta a net, de hidd el először lehet hogy problémát jelent
egy rendszer beállítása, de hamar bele lehet jönni, ja és egy már beállított
linux utána iszonyat stabil tud lenni ám, van olyan linuxomamihez
gyakorlatilag 6 éve nem kellett hozzányúlnom, csak használni :)

Látom feljöttél chat-re is a problémával, segítettem is volna, de egy percen
belül kiléptél mielőtt bárki reagálhatott volna, nem mindig ülünk a gép előtt :)

HARKA Győző
--
Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar (http://www.ttk.pte.hu)