[LinuxEmpire] Megint valami nem gömbölyű

soma-sk8 soma-sk8 at freemail.hu
2010. Aug. 29., V, 19:18:51 CEST

az én tesztüzenetemet azért nem láthattad, mert kitöröltem. de nelked legyen
--
SoMa
soma-sk8 at freemail.hu

A 92. hivatalos GoboLinux felhasználó
The #92 official GoboLinux-user

"G. J. Hazai" <janu at janu.hu> írta:
> Nálam rendben megy az empire.>
> PCLinuxOS alól néztem tegnap is jó volt :)>

Nálam is jól megy az Empire, de:>

Más topic-ba minden további nélkül tudok hozzászólást küldeni;>
az apt-hiba topic-nál jelentekzik a "method not implemented" hiba. Vajon más >
hogy van vele? Mert nem látok más hozzászólást itt. Lehet, hogy más is ezzel >
küszködik?>

A gyanús az egészben az, hogy valamitől a Yotech user-nek privát üzenetet sem >
fogad el a rendszer.>
-- >
registered Linux user #46079>
homepage: http://www.janu.hu>
gpg --keyserver hkp://pgp.mit.edu --recv-keys 7AE6D529>
fingerprint: 48AD 937E EBF7 46EE 06E6  81FC 3DC2 06A7 7AE6 D529>