[LinuxEmpire] ismét ....

G. J. Hazai janu at janu.hu
2010. Jún. 10., Cs, 05:13:20 CEST

>[...]
> Janu: azért a phpBB nem szokott SQL hibákat dobni timeout-os problémáknál,
> üzemeltetek egy párat én is, jópár éve :) A verzióemelést egyébként a többi

Nem értetted meg, amit leírtam: éppen lehetne a tréfás kedvű rendszergazda
poénkodása is. Nyilván nem erről van szó, de Te zoltan felvetésére elég
kategorikusan válaszoltál. Én csak annyit jeleztem: attól, hogy látok valamit
a képernyőn, az még nem biztos, hogy a tényleges hiba. Vagy gondolod, hogy
ezen a linken: http://www.informatikus.hu, tényleg 444-es hibába futottam?
(egyáltalán, van ilyen hiba?). Arról nem is beszélve, hogy Explorer-rel?

Ami a tényszerűséget illeti: egy DDOS támadás kellős közepébe csöppenhettél -
vagyis a tényleges hiba nem is az volt, amit Neked kiírt; az már "csak" egy
következmény volt...
--
registered Linux user #46079