[LinuxEmpire] Bosszantó .

Harka Gyozo carlos at gamma.ttk.pte.hu
2010. Már. 10., Sze, 12:21:20 CET

Nagyon érdekes:)
A DNS szerverekből elsődleges domain esetén ugye minimum kettőnek kell lennie,
külön hálózaton - épp azért hogy a kieséseknél is elérhető maradjon a névfeloldás.

Néztem egy "host -t NS linuxempire.hu" -t hogy ugye mégis mik a nameserverek,
de az jött vissza hogy nincs dns szervere. Ez gyanús lett, úgyhogy megnéztem a
domain.hu-t:
http://www.domain.hu/domain/domainsearch/?domain=linuxempire&tld=hu

"A linuxempire.hu domain név állapota: Felmondva"

No ezt vajh hogy sikerült összehozniuk?? Szerintem ha időben fizettünk domain
karbantartást, tárhelyet, stb. akkor ez a peres kategória!

Itt:
http://www.domain.hu/domain/domainsearch/?nslookup=linuxempire.hu&ns=ns1.bijenkorf.hu&ekes=linuxempire.hu

látszik hogy egyébként kik a nameserverei és működnek is:
"system3650:~# host linuxempire.hu 91.83.48.174
linuxempire.hu          A       91.82.250.2"

Egyébként aki addig is használni akarja a fórumot tegye azt amit én:
echo "91.82.250.2    www.linuxempire.hu" >> /etc/hosts
így már elérni a fórumot addig is.

Tyson ha nem te mondtad fel a domaint, akkor a cég csúszik a pénzzel a nic
felé, és ezért tették felmondó státuszba az általuk üzemeltetett domaineket.
Ez enyhén szólva kifogásolható...

HARKA Győző
 --
 Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar (http://www.ttk.pte.hu)