[LinuxEmpire] Bosszantó .

Olasz Sándor zsebtyson at gmail.com
2010. Már. 10., Sze, 12:31:59 CET

Természetesen nem én mondtam fel, sőt fel sem lett mondva.... ki lett
fizetve a domain hosszabítás, még januárban, csak a munkát nem végezték
el.... jelentkezett a szolgáltató egyébként e-mailban, és azt mondja a
nagyszámú domain miatt automatikus a domain kezelés... valszeg ebbe a
csapdába estem bele.... dehát erröl illik tájékoztatni az ügyfelet...
szóval lehet hogy váltás lesz..