[LinuxEmpire] Bosszantó .

G. J. Hazai janu at janu.hu
2010. Már. 10., Sze, 12:34:26 CET

> Nagyon Ă©rdekes:)
> A DNS szerverekből elsődleges domain esetén ugye minimum kettőnek kell
>  lennie, külön hálózaton - épp azért hogy a kieséseknél is elérhető
>  maradjon a névfeloldás.
>
> Néztem egy "host -t NS linuxempire.hu" -t hogy ugye mégis mik a
>  nameserverek, de az jött vissza hogy nincs dns szervere. Ez gyanús lett,
>  úgyhogy megnéztem a domain.hu-t:
> http://www.domain.hu/domain/domainsearch/?domain=linuxempire&tld=hu
>
> "A linuxempire.hu domain név állapota: Felmondva"

Na, ez egészen új. Reggel ugyanis még csak "foglalt" státuszú volt.

> No ezt vajh hogy sikerült összehozniuk?? Szerintem ha időben fizettünk
>  domain karbantartást, tárhelyet, stb. akkor ez a peres kategória!

Pontosan! Bár a perrel nem sokra megyünk, egyrészt sokáig tart, másrészt amíg
eldől az ügy, más is bejelentheti az igényét, és akkor igazunk van, de minek?
Vagy lehet, hogy máris valaki szemet vetett rá? Esetleg gyorsan be kéne
jelenteni igényt rá, biztos, ami biztos - tegye meg valaki

> Tyson ha nem te mondtad fel a domaint, akkor a cég csúszik a pénzzel a nic
> felé, és ezért tették felmondó státuszba az általuk üzemeltetett
>  domaineket. Ez enyhén szólva kifogásolható...

Ha a szolgáltató trehánysága, akkor sajnos rendjén való, mert a szabály így
szól. Ha azonban a NIC-nél kevert el valaki valamit, akkor jól kinézünk :-(
--
registered Linux user #46079