[LinuxEmpire] balesetem.

Zoltan Hoppar hopparz at gmail.com
2010. Már. 24., Sze, 14:39:45 CET

Amikor gyógyul, az izmok is húzodnak h összetartsák. ez nem mindig megy
fájdalom nélkül és a te érdeked is h tudj aludni. Jobb ha tudod h a
fájdalomcsillapítóból is van erősebb és hosszabb hatású is. Nem tudom mit
kaptál, de azért amikor lepihensz, és esetleg úgy alszol h a kezed a fejed
alá kerül, nem árt ha beveszed. Amúgy meg kb fél óra amíg az ember belein
átmegy, elkezd dolgozni benned. Egyébként meg igen, csak akkor ha fáj.