[LinuxEmpire] válasz netwave

Hovanecz Sándor buszter at gmail.com
2010. Már. 24., Sze, 15:44:56 CET

ezt most nemértem akkor ....
ha a tárhely nem kell akkor mit akarsz adminisztrálni ?

az hogy külön szerver van az nem kapcsolodik az ftp hez ....
akármit bérelsz van hozzá az ftp...  mármint kapcsolat jeleggel hogy ftp
kapcsolattal gyorsan tudol töltögetni ... de ez  mindig van ....

A külön saját szervert azért irta mert én kérdeztem hogy stabil megbízható
kell és hogy mit garantál...
és hogy a magyar szerverrel gond van és nekünk olyan kell aki garantálja 24h
-t és erre válaszolta hogy ha akarjuk akkor egy teljesen a rendszertől
elkülönített saját szervert is kaphatunk persze jó drágán ....