[LinuxEmpire] debian xlock xlockmore xlockless

Harka Gyozo carlos at gamma.ttk.pte.hu
2010. Már. 27., Szo, 23:26:10 CET

Üdv!

Végül annyira meguntam a kézi fordítgatást, bináris másolást, meg efféléket
hogy készítettem magamnak egy csomagot az xlock-ból, sőt csináltam egy
nyilvános repositoryt (egyelőre ezzel az egy csomaggal:) ).

Előzmények:
http://www.mail-archive.com/debian-bugs-rc@lists.debian.org/msg113161.html
http://www.mail-archive.com/debian-bugs-dist@lists.debian.org/msg338059.html

Ha van esetleg kedved kipróbálni csomagból telepíteni az xlock-ot debian
stable-ben:

/etc/apt/sources.list -hez hozzáírandó:

deb ftp://linux.pte.hu/debian stable main

apt-get update

majd apt-get install xlockless

(azért más a csomag neve, mert az xlockmore csomag a debian stable szerint
ütközik egyes csomagokkal)

A csomag egyébként az xlockmore vanilla verziójából tartalmazza a legújabbat.

HARKA Győző
--
Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar (http://www.ttk.pte.hu)