[LinuxEmpire] post hiba

Harka Gyozo carlos at gamma.ttk.pte.hu
2010. Nov. 25., Cs, 17:43:38 CET

On Wed, 24 Nov 2010 02:38:43 +0100, Olasz Sándor wrote
> Üdv! Rég beszéltünk..
> Igen, Zolinál is kibukott ugyanez a hiba, de nála egy a [code][/code] tagek
közé zárt parancs okozta...
> Ha megtennéd, hogy megírod melyik sor okozza ezt a hibát, akkor továbbítanám
a szolgáltatóm felé..
> Soronkét ha beteszed a szavakat akkor kibukik hogy melyik szónál jön elő...
> Egyébként mi újság veled?

Jah, tettem pár extra szóközt a /etc/group -ba és így már engedte...
Egyébként kiütésekkel és tüdőgyulladással üldögélek itthon :)
Azon gondolkodom nem lehetne-e a fórumszoftverbe csinálni egy wrappert, ami a
bbcode-ok kezeléséhez
hasonlóan a / jeleket átírja pl. "/" -re, ami a weben megjelenve ugyanúgy
/ jel.

HARKA Győző
--
Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar (http://www.ttk.pte.hu)