[LinuxEmpire] Method not implemeted

Sándor Lisovszki lisovszki at gmail.com
2012. Már. 29., Cs, 18:04:59 CEST

Sziasztok...

Ezer éve nem voltam, de most megkerestek egy problémával..gondoltam továbbítom..

Üdv nektek..másodjára is el fogok válni :D :D

És lassan harmadjára fogok nősülni..ezt csinálja valaki utánam ::)

"Re: Method not implemeted

 Elküldve: Ma, 16:23
 Feladó: Toroka
Sütik törölve, probléma továbbra is fennáll!
Alapvetően Opera böngészek, de próbáltam Firefox-ot is, hiba u.a..

Török Árpád

u.i. És most miért tudok veled a web-es felületen levelezni?
Re: Method not implemeted

 Elküldve: Ma, 14:37
 Feladó: lisovszki
Szia.

Igyekszem továbbítani...

Próbáld meg törölni addig is a böngészõben a sütiket, hátha segít.
Method not implemeted

 Elküldve: Ma, 12:02
 Feladó: Toroka
Szia!

Reggel óta próbálok hozzászólást feltenni az USB szkenner vacakol
témában. Megírtam a hozzászólásomat, de se menteni, se előnézetet
kapni, se elküldeni nem hajlandó. A fenti hibaüzenetet adja és még pár
sor a php-val kapcsolatban.

Azért írok neked, mert a PCLOS résznél te lennél a moderátor, hátha
tudod kinek kellene jelezni a hibát, vagy mitől lehet.

Török Árpád'

--
Sandor Lisovszki