[Ibt] PTI szakdolgozat b írálók

Pinczehelyi Eszter pincze at gamma.ttk.pte.hu
2015. Dec. 15., K, 12:27:12 CET

Kedves Fiúk és Ildikó!

Áthoztam a TO-ról a szakdolgozatokat. A két GI-snek már van KTK-s bírálója
(Horváth Zoli, Rébay Viktor), így az a listát nem is csatoltam.

A PTI szak hallgatóinak szakdolgozatát a szakfelelős korábbi kérése szerint a
témavezető (konzulens), valamint egy bíráló értékeli. A konzulensek (Csorba
Péter, Gimesi László, Pauler Gábor, Zentai Norbert) a D101-be jöhetnek a
szakdolgozatokért.

Két hallgató szakdolgozatához van szükség második bírálóra. Bővebb információ
a PTI_leadas_2015_12_11.xls fájban

A védésre január 28-án kerül sor, ezért a bírálatokat január 18ig kell
elkészítenetek.

A leadott dolgozatok listáját, a bírálati nyomtatványt és a szempontrendszert
csatoltam.

üdv:
Eszter

--