[Ibt] Fw:=?ISO-8859-2?Q?_anyag_k=E9r=E9s_p=E1ly=E1?=zathoz

Jozifek Anita jozifek at gamma.ttk.pte.hu
2015. Feb. 11., Sze, 09:09:43 CET

---------- Forwarded Message -----------
From: Sándor Jenei <jenei at ttk.pte.hu>
To: Jozifek Anita <jozifek at gamma.ttk.pte.hu>
Sent: Wed, 11 Feb 2015 08:49:07 +0100

Kedves Kollégák!

Koniorczyk Mátyás levelét (részlet alább) kiegészítendő:
A pályázat egyik célja a tananyagaink fejlesztése és esetenként céges
szereplők bevonása az oktatásba. A tananyagfejlesztés kb 80EFt kreditenként,
ami nem tűnik rossznak. Szerintem mindenkinek van valamilyen anyaga, amit az
oktatáshoz már felhasznál; ez kiindulási pontnak kiváló lenne. Egyes esetekben
valószínűleg a változtatás mértéke/szükségessége sem túl nagy.
Emiatt kérnék minden, a címzettek között szereplő kollégát, hogy küldjön egy
EUROPASS CV-t (csatolva a sablon) és adja meg az Anita által kért néhány
adatot (.xls fájl, sárga mezők), hogy személye a pályázati anyagban
szerepelhessen. Ennek híján, sikeres elbírálás esetén, nehézségekbe ütközik az
illető bevonása, és a vonatkozó kifizetés is.

A határidőnk rendkívül szoros! A fentieket holnap péntekig kérném Anitának
megküldeni.

Üdvözlettel,    Jenei Sándor

> Sikere esetén a kollégák pénzt kaphatnának tananyag fejlesztésre (beleértve
a jelenleg használt írott/elektronikus anyagok, prezentációk aktualizálását,
stb.).

> Aki nem működik együtt, vagy nem akarja, azt kihagyjuk, csak akkor később
nem kaphat pénzt a pályázatból...