[Ibt] Fw: Fw : [Intezetigazgatok ] Diplomaosztó ünnepség

Pinczehelyi Eszter pincze at gamma.ttk.pte.hu
2016. Jún. 27., H, 14:59:28 CEST

Kedves Kollégák!

Már többekkel beszéltem a diploma osztóval kapcsolatban, és sajnos
mindenkitől nemleges választ kaptam a részvételi szándékkal kapcsolatban.

A matekos kolléganő udvarias kérésére az Informatika, Információtechnológia
és Biorobotika tanszékről is kellene delegálnunk oktató kollégát a június 2-
i délelőtt 10 órás avatásra.

A lelkes önkéntesnek hajlandó vagyok felajánlani egy tábla  Milka csokit ,
de ennél többet én sem tehetek.

üdvözlettel:
Eszter