[Ibt] Szakdolgozatok bír?==?ISO-8859-2?Q?álata

Pinczehelyi Eszter pincze at gamma.ttk.pte.hu
2016. Május. 17., K, 12:44:02 CEST

Kedves Kollégák!

Megérkeztek a bírálatra váró szakdolgozatok GI BSc, GI MSc, és PTI BSc
hallgatóinktól. A korábbi évekhez hasonlóan most is az egyik bíráló a
konzulens, amit a táblázatba be is írtam.

PTI-n szükségünk van második bírálóra is, így aki el tud vállalni PTI-s
bírálatot, kérem mielőbb jelezze. Előre is köszönjük a segítséget.

Legyetek szívesek a bírálatokat június 10-ig elküldeni a hallgatóknak
illetve nekem e-mailben. Csatoltam a leadott szakdolgozatok listáját, a
bírálati lapokat, köztük az idei évtől használatos GI MSc bírálati lapot is.

köszönettel:
Eszter
--
Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar (http://www.ttk.pte.hu.)