[Ibt] Fw: Év CIO-ja pályázat felhívása 2017

Pinczehelyi Eszter pincze at gamma.ttk.pte.hu
2017. Júl. 6., Cs, 08:10:00 CEST

Kedves Kollégák!

Csatolva küldök egy felhívást.

üdvözlettel:

Eszter

---------- Forwarded Message -----------
From: Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége <visztitkarsag at gmail.com>
To: Informatika <informatika at ttk.pte.hu>
Sent: Wed, 5 Jul 2017 18:47:46 +0200
Subject: Év CIO-ja pályázat felhívása 2017

Tisztelt Informatika!

Alább küldjük az ÉV CIO-ja díj 2017 pályázati kiírását, szíves felhasználásra!

Ön szerint, ezúttal ki lenne a díjra leginkább érdemes informatikai vezető?

Jelölje kollégáját!
A jelölések beérkezésének határideje:
2017. július 19.

A pályamunkák beérkezésének határideje:
2017. augusztus 3.

A nyertesnek járó díjat, elismerést az idei INFOHAJÓ konferencián adjuk át, 2017. augusztus 30-án.

A múlt évben 2 kiemelkedő IT vezető is elismerésben részesült:
Pocsai Zsolt ( mint Magyar Közút CIO-ja) és Bödör László ( OTP Mobil),  Braun Péter Díjat kapott.

Tavalyi videónkat az alábbi linken tekinthetik meg:

https://www.youtube.com/watch?v=eT7ZSYZgje0&t=34s

A megadott határidőig várjuk jelöléseiket, az alábbi elérhetőségeinken.

Továbbá szeretnénk segítségét kérni.

A Budapesti Corvinus Egyetem Informatikai Intézete, együttműködésben Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetségével (VISZ) 2011 óta minden évben vizsgálja a magyarországi szervezetek informatikai gyakorlatát. Köszönjük, ha a korábbi években válaszaival segítette munkánkat!
Kérjük segítse munkánkat idén is azzal, hogy kitölti az alábbi eANONIM kutatási kérdőívet.

2017-ben kiemelt kutatási témánk újra a digitális átalakulás (digital transformation). A kérdőív kitöltése ~15 percet vesz csak igénybe:

https://corvinus.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_beliJseAstK2swR

Segítségét köszönjük!

Köszönettel,

Üdv.,

Fainné Lacsny Éva
visztitkarsag at mvisz.hu,
visztitkarsag at gmail.com
tel: 70/3895719
facebook.com/mvisz
www.mvisz.hu

VISZ PROGRAMOZÓ TÁBOR nyár, ősz, tél
https://www.youtube.com/watch?v=LUtrrSfMBIM
https://www.youtube.com/watch?v=XxuJ_6ZxeHw
https://www.youtube.com/watch?v=MSAlkEHiOqo
https://www.youtube.com/watch?v=e8Y72Lk_8gg&feature=youtu.be

------- End of Forwarded Message -------

üdvözlettel:

Pinczehelyi Eszter

--
Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar
Matematikai és Informatikai Intézet