[Ibt] [Informatika.tanszek] Fw: Fwd: vizsgatárgyak oktatói

Gimesi Laszlo gimesi at gamma.ttk.pte.hu
2017. Júl. 11., K, 11:50:21 CEST

Kedves Eszter és Kollégák!

Szokás szerint vállalom!

Van egy GI-s hallgató, akinek a védése nem sikerült, bár a bírálatai (ha jól emlékszem 4, 3), engedjük meg, ha akarja, a védésének megismétlését.

Üdv:

Gimesi Laci

On Tue, 11 Jul 2017 10:02:39 +0200, Pinczehelyi Eszter wrote

--
Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar (http://www.ttk.pte.hu)

--------- következő rész ---------