[Ibt] [Informatika.tanszek] órarendterv 2017 ősz

Pinczehelyi Eszter pincze at gamma.ttk.pte.hu
2017. Május. 10., Sze, 12:18:54 CEST

Kedves Kollégák!

Én csak a rendelkezésemre bocsátott adatokból tudok dolgozni. Új hálót csak
GI BSc, PTI BSc, GI MSc szakokról kaptam. A képzéseink kifutó rendszerben
mennek, így párhuzamossan mindkét hálóból kell dolgozni és meghirdetni
tárgyakat.

Az új és régi hálók átfedésének anomáliát sajnos nem tudom kezelni. Az első
éveseken az új a másodéveseknek a régi háló szerint kell tárgyakat hirdetni.
Kérek mindenkit, hogy az ilyen jellegű problémáival az adott szak
szakfelelősét keresse. Biztos vagyok benne, hogy a szakfelelősök minden
tőlük telhetőt megtesznek a probléma orvosolására.

üdvözlettel:

Eszter

--
Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar
Matematikai és Informatikai Intézet

On Wed, 10 May 2017 09:17:27 +0200, gimesi wrote