[Vms.sig-hu] Számítástechnikus munkalehetőség Pécsen

Fodor Zsuzsa fodor31 at freemail.hu
2011. Sze. 23., P, 08:43:14 CEST

Sziasztok!

Ami nagyon ritkán fordul elő mostanában: Egy cég Pécsen akarja létrehozni az üzemeltető szervízét, és ehhez keres kb 20 fő jólképzett, értelmes, munkabíró informatikust. Engem megkerestek, hogy ajánljak embereket. Ha nekem válaszol valaki, akkor ajánlani fogom (azért írom ezt a levelet). Nem mindenkinek találtam meg a címét, ezt a levelet továbbadhatjátok.
A VMS tudás nem feltétel :-)

Én ezen a címen vagy a 70/2470759-en vagyok elérhető.

Fodor Zsuzsa

Amit elsőre tudni lehet a munkáról:
****Cégünkről

AZ IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.Feladat
Informatikus kollégák jelentkezését várjuk a következő szakmai területekre:

Linux/Unix rendszeradminisztráció

NAS/Bacup rendszeradminisztráció

Alkalmazás üzemeltetés

SAPBázis üzemeltetés Elvárások
aktív, min. közép szintű német nyelvismeret

informatikai tapasztalat
- Versenyképes jövedelem és juttatási csomag
- Ergonomikus, modern munkakörnyezet az Infoparkban
- Folyamatos fejlődés lehetősége az informatika és a nyelvek területén. Karrier lehetőség
- Fiatal és dinamikus csapat
- Multinacionális környezet: részvétel a T-Systems nemzetközi projektjeiben Nelvismeret/
Language KnowledgeAngol (1-5)/English (1-5)
Német (1-5)/German(1-5)
IT ismeretek/
IT SkillsOperációs rendszerek/Operating Systems
Programnyelvek/Programming languages
Hálozati ismeretek/Network Systems
Relációs adatbázisok/Relational database skills
Scriptelési ismeretek/scripting skills
Egyéb/Other
Munkába állás legkorábbi időpontja/
Earliest possible starting date

Magyar/német CV melléklet kell.Ha csak angol nyelvismeret van, akkor azzal is lehet próbálkozni, mert a szakmai ismeretnek szerintem nagyobb súlya, de a csapat egy részének biztos hogy kell a német.A munka menet körülbeleül ez:A Call Center felveszi a szolgáltatási jegyet, és továbbítja a megoldó csapatnak. Ez tudomásom szerint általában német nyelvű szokott lenni.Meg kell olldani a problémát, utána a jegyet lezárni. (praktikusan németül). Állandó személyes német kontaktra nem kell számolni, inkább csak a Call centerrel.Persze ha „nem német” anyanyelvű teületről jön a jegy, akkor a folyamat angolul  zajlik. (ez az üzemeltetési szerződéstől és a munka elosztásától függ, de az ilyen melókra könnyen lecsap egy másik belső csapat).  A kérelmet el tudom küldeni, ajánlást személyes megjegyzéssel tudok hozzá csatolni.A report Budapesten van!**************
--------- következő rész ---------