[9rajong] in memorian venti

Harka Gyozo carlos at gamma.ttk.pte.hu
2010. Már. 29., H, 23:51:49 CEST

On Sun, 28 Mar 2010 13:22:19 +0200, John Soros wrote
> Szia Gyozo,
> A [UTF-8?]dokumentĂ cio [UTF-8?]ugylĂ tszik nem lett frissitve az uj venti
> rilizével, a régi venti ha jol emlékszem egyész jol elfutott
> kevesebb [UTF-8?]memoriĂ val is, de valoban, az uj venti moho. A pozitivum
> hogy te magad is megadhatod mennyi milyen [UTF-8?]memoriĂ t
[UTF-8?]hasznĂ lhat, és
> a bloom [UTF-8?]hozzĂ adĂ sa. A bloom maga egészben [UTF-8?]memoriĂ ba toltodik,
>  ugyhogy lehet hogy az a gondod. a manlap megmondja milyen [UTF-8?]memoriĂ k
> vannak és milyen [UTF-8?]arĂ nyban jo elosztani oket, persze ez
> [...]

Köszi, a probléma az hogy már a frissen telepített rendszer indulásánál ebbe
futottam, és hirtelen nem sikerült eljutni egy használható állapotig, ahol
bármit állítgathatnék;

De végülis egyszerűen újratelepítettem venti nélkül. Sajna a nagyobb gépemen
nem sikerül a telepítés "bad led type" hibaüzenettel meglepően hamar feladja a
Plan9 IV, és a 9atom-os módosított telepítő is. Talán majd lelevelezek egy
bugreportot a 9fans-en.

Mondjuk amilyen lassú tud lenni az új Plan9 telepítése lehet hogy klónozással
fogom szaporítani (najó, tudom, miért egy 450MHz-es gépen próbálom) :)

HARKA Győző
--
Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar (http://www.ttk.pte.hu)