[9rajong] in memorian venti

John Soros johnny at 9souldier.org
2010. Már. 28., V, 13:22:19 CEST

Szia Gyozo,
A dokumentàcio ugylàtszik nem lett frissitve az uj venti rilizével, a
régi venti ha jol emlékszem egyész jol elfutott kevesebb memoriàval is,
de valoban, az uj venti moho. A pozitivum hogy te magad is megadhatod
mennyi milyen memoriàt hasznàlhat, és a bloom hozzàadàsa. A bloom maga
egészben memoriàba toltodik, ugyhogy lehet hogy az a gondod. a manlap
megmondja milyen memoriàk vannak és milyen arànyban jo elosztani oket,
persze ez felhasznàlàstol is fugg.

++J