[LinuxEmpire] Már megint ...

Olasz Sándor zsebtyson at gmail.com
2010. Jún. 1., K, 11:09:04 CEST

A multkor, kb. 1 hete, kaptunk egy hacker támadást, melyet sikerült elég
hamar helyreálítani, tegnap este 19 óra után néhány percel pedig egy masszív
DDOOS támadásban volt részünk, mely egy bizonyos oldal ellen irányult, ami a
szerveren van....
gzoli azt írta, hogy ezmiatt már többször írt a Dataglobe-nak, de nem
érkezett válasz.... ha holnapig nem kap választ, akkor megteszi a rendörségi
feljelentést, ugyanis a log-okban tisztán látszik az ip, ahonnal az
automatizált gyors egymásutáni oldallekérés, az az DDOOS jön...