[LinuxEmpire] Már megint ...

Harka Gyozo carlos at gamma.ttk.pte.hu
2010. Jún. 1., K, 13:49:36 CEST

Én már korábban felfüggesztettem a fórumtevékenységem, mikor az egyik témából
eltűntek hozzászólásaim, egy másik meg úgynézett ki mintha egy április végi
backup került volna vissza, aztán a hab a tortán az volt hogy az "új
hozzászólások"-nál listázott olyan témát amihez én szóltam hozzá utoljára :)

Sokat ér a rendőrségi feljelentéssel, ha külföldi az IP nem is biztos hogy
tehetnek valamit, és egyébként is simán eltarthat fél évig az egész
hercehurca, másrészt általában úgy szoktak támadni hogy megtörnek egy gépet és
onnan mennek tovább; tehát azzal az IP-vel nagy valószínűséggel még nem érnek
el a forráshoz...

On Tue, 1 Jun 2010 11:09:04 +0200, Olasz Sándor wrote
> A multkor, kb. 1 hete, kaptunk egy hacker támadást, melyet sikerült elég
hamar helyreálítani, tegnap este 19 óra után néhány percel pedig egy masszív
DDOOS támadásban volt részünk, mely egy bizonyos oldal ellen irányult, ami a
szerveren van....
> gzoli azt írta, hogy ezmiatt már többször írt a Dataglobe-nak, de nem
érkezett válasz.... ha holnapig nem kap választ, akkor megteszi a rendörségi
feljelentést, ugyanis a log-okban tisztán látszik az ip, ahonnal az
automatizált gyors egymásutáni oldallekérés, az az DDOOS jön...

HARKA Győző
 --
 Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar (http://www.ttk.pte.hu)