[LinuxEmpire] Már megint ...

G. J. Hazai janu at janu.hu
2010. Jún. 1., K, 14:07:53 CEST

> Én már korábban felfüggesztettem a fórumtevékenységem, mikor az egyik
> témából eltűntek hozzászólásaim, egy másik meg úgynézett ki mintha egy
> április végi backup került volna vissza, aztán a hab a tortán az volt hogy
> az "új hozzászólások"-nál listázott olyan témát amihez én szóltam hozzá
> utoljára :)
>
> Sokat ér a rendőrségi feljelentéssel, ha külföldi az IP nem is biztos hogy
> tehetnek valamit, és egyébként is simán eltarthat fél évig az egész
> hercehurca, másrészt általában úgy szoktak támadni hogy megtörnek egy gépet
> [...]

Azt hiszem, hogy egyedül állsz ezzel a jelenséggel, vagy legalábbis nem túl
sokan tapasztalhatták. De ezzel együtt egy ilyen szoftvernél magyarországi
szolgáltatóval bármi történhet.

Ami meg a rendőrségi feljelentéssel kapcsolatos szkepticizmusodat illeti: nem
kell a rendőrség tevékenységét mindenhatónak feltételezni. De még külföldi IP
címnél sem léphet fel az ottani rendőrség, ha semmi bejelentés nincs a
birtokukban. Így aztán nem elvárni kell sokat a feljelentéstől, hanem abban
reménykedni, hogy kellő számú eset birtokában mégis csak tehetnek valamit.

Ami meg a trambulin gépet illeti, általában kideríthető a feltörés IP címe -
legalábbis megfelelő rendszergazda/szolgáltató esetén. Szóval nem teljesen
reménytelen az eset.

Sokkal inkább érdekes az, hogy DDOS támadások ellen van védekezési lehetőség.
Úgy tűnik, hogy a szolgáltató ezt még nem, vagy nem jól ismeri. Esetleg
segítsen, aki mélyebben beleásta magát a témába, hátha a közösség is profitál
belőle...

--
registered Linux user #46079