[Ibt] [Informatika.tanszek] Fw: Szakdolgozat bírálat(PTI)

gimesi gimesi at ttk.pte.hu
2015. Júl. 9., Cs, 10:41:53 CEST

Kedves Kollégák!
Lehet, hogy csak most tudjátok meg, de Szabó professzor úr javaslatára, én
voltam a tanszék órarend felelőse.
E tisztségemet a mai naptól nem kívánom betölteni, így lemondok róla.
Indokaim:
1.    mivel e tisztséghez semmilyen jogkört (beleszólási lehetőséget) nem
kaptam, így nem látom értelmét a feladatomnak;
2.    más egyéb elfoglaltságaim mellet (kari tanács és informatikai
bizottsági tagság, kreditelismertetési feladatok, doktoriskolai teendők
stb.) nincs időm színvonalasan ellátni e feladatot.
Kérem (elsősorban az intézetigazgatótól, a tanszékvezetőktől és a
tantárgyfelelősöktől) döntésem tudomásulvételét.
Üdvözlettel:
Gimesi László