[Ibt] Fw:=?ISO-8859-2?Q?_Felh=EDv=E1s?=:=?ISO-8859-2?Q?_Gazdas=E1g?=-informatikai Konferencia nov 6/7

Jozifek Anita jozifek at gamma.ttk.pte.hu
2015. Júl. 6., H, 11:41:33 CEST

---------- Forwarded Message -----------
From: Dobay Péter <dobay at ktk.pte.hu>
Sent: Mon, 6 Jul 2015 09:34:07 +0000
Subject: Felhívás: Gazdaság-informatikai Konferencia nov 6/7

Tisztelt Kollégák,

kérem, továbbítsák környezetükben a GIKOF Konferencia felhívását,

s támogassák absztraktok beküldését – a nyár sok mindenre alkalmas…

A 20167-ban 50 éves Neumann János Számítógéptudományi Társaság

Gazdaság-informatikai Szakosztálya 12. nemzetközi konferenciáját tartja

2015 november 6/7-én, a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karán,Veszprémben.

Szokásosan 40-50 olyan szakember, oktató,
vállalati fejlesztő, PhD hallgató tart beszámolókat, akik informatikai módszereket, alkalmazásokat
fejlesztenek és implementálnak a gazdálkodó szervezetek számára.

Magyar és angol nyelvű előadásokat fogadunk be (absztraktok: lehetőleg 2015 augusztus 3-ig)
várhatóan 2-3 magyar és 2-3 angol nyelvű szekcióban.

A legjobbak az EBSCO által indexelt GIKOF/ SEFBIS Journal-ban jelennek meg
(korábbimagyar és angol számok ahttp://gikof.njszt.hu oldalon olvashatóak).

PhD hallgatók számára kedvezményes, 50 EUR összegű részvételt biztosítunk,

szállás a website-on feltüntetett egyetemi kollégiumban,ill. panziókban elérhető.

Információk:

http://gikof.njszt.hu

http://gikof.njszt.hu/gikof_konferencia

https://easychair.org/conferences/?conf=ogik2015

Cégek, projektek számára megjelenési és hirdetési lehetőség elérhető
a konferencián és a folyóiratban.

Dr.Dobay Péter                 Dr.Kosztyán Zsolt

NJSzT alelnök                  tanszékvezető

Pécsi Tudományegyetem          Pannon Egyetem

Közgazdaságtudományi Kar       Gazdálkodástudományi Kar

a Programbizottság elnöke      a Szervezőbizottság elnöke

------- End of Forwarded Message -------

--
Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar (http://www.ttk.pte.hu.)